Kalender

De basics van boekhouding

Kalender

Webinar (2/2)
De basics van boekhouding

-26
Prijs
Gratis
Locatie

Online. Je krijgt een Teams-link opgestuurd voordien.

Je hebt je sociaal statuut. Nu is het tijd om aan de slag te gaan met je boekhouding.
We leggen je alles uit wat je moet weten om te starten.

Je denkt aan starten met ondernemen.
Maar wanneer je nog maar aan boekhouding denkt, zie je de cijfertjes al vliegen. Is this you?
Let's get fiscal!


Dan is deze webinar met onze partner-expert SBB Accountants perfect voor jou. De focus voor deze webinar ligt op student-ondernemers, zelfstandigen in bijberoep en eenmanszaken. Met andere woorden, niet op vennootschapsvormen.

In klare, duidelijk taal leer jij:
- Een boekhouding voeren: Wat? Waarom? En vooral, hoe?
- Hoe maak je een factuur op?
- Wat als je aan particulieren verkoopt (B2C)? 
- Wat moet er in je algemene voorwaarden staan?
- Wat met BTW-plicht? Wat zijn de verschillende BTW-tarieven?
- Wat zijn beroepskosten? Hoe kan je ze aftrekbaar indienen?
- Wat is het verschil tussen een kost en een investering?
- Hoe kan je je netto-inkomen bepalen?

Zit je na deze webinar nog met een vraag?
Geen zorgen, er is tijd voorzien voor een vraag-antwoord moment.
Achteraf ontvang je de presentatie in je mailbox.

PRAKTISCH
Deze sessie is helemaal gratis.
Schrijf je in & ontvang enkele dagen ervoor een Teams-link.

Deze workshop wordt mede mogelijk gemaakt door SBB Accountants.


Deze webinar is deel 2 van een 2-deelse webinar-serie.

Schrijf je zeker ook in voor de voorgaande webinar op 7 december:
Alles wat je moet weten over het statuut student-zelfstandige (zie kalender).
Deze webinar zal gegeven worden door partner-expert Securex.

Timetable

Tijdstip Omschrijving
12.00 Start info-webinar
12.30 Vraag-antwoord met SBB Accountants
12.45 Einde webinar
Schrijf je in