Dessomville

Dirk Dessomville

De klant mag zich geen nummer voelen

Sinds 2004 staat Dirk Dessomville samen met zijn broer aan het hoofd van Dessomville NV, een groothandel in vleeswaren, kaas- en diepvriesproducten gelegen te Aalst.

Het bedrijf onderscheidt zich van de rest door hun uitstekende service en een goede prijs/kwaliteit verhouding. De focus van het bedrijf ligt dan ook bij de persoonlijke benadering van de klanten, het is de bedoeling dat de klant zich uniek voelt. Door ons familiaal karakter hebben we op dat vlak een streepje voor op de concurrentie.

Innovatie was in het verleden al een belangrijke component, het belang hiervan zal in de toekomst alleen maar toenemen. Het doel van de onderneming is dan ook om elke vernieuwing op de markt te voorzien aan de klant en steeds alert te blijven voor nieuwe tendensen in de voedingsindustrie.

Daarnaast doet het bedrijf ook aan maatschappelijk verantwoord ondernemen, goederen die de vervaldatum bijna bereikt hebben en niet meer verkocht worden geven we mee aan de voedselbank. Daarnaast komt de vereniging van Kamiel Sergeant (‘Mensen helpen Mensen’) wekelijks goederen afhalen om te verdelen aan de mensen die het echt nodig hebben. Op deze manier proberen we ons steentje bij te dragen.

Volgens Dirk Dessomville is het van groot belang om de werknemers te motiveren en er een hecht team van te maken. Al deze elementen in combinatie met een duidelijke communicatie zorgen voor een goede en efficiënte werksfeer die het bedrijf alleen maar ten goede komt.

www.dessomville.be